Aanpassingen ophalen en brengen van dieren

Beste klanten,
 
Vanwege de uitbraak van het coronavirus moeten ook wij aanpassingen maken aan het bedrijf. Enige tijd geleden hebben wij al een plexiglas wand geplaatst bij de toonbank van de receptie, maar inmiddels zijn er ook andere aanpassingen.
 
Wij hebben ondervonden dat de receptie zelf vaak te klein is om makkelijk 1,5 meter afstand te houden. Om toch een veilige afstand te bewaren tussen medewerker en klant hebben wij een sluis aangelegd bij de ingang van het pension. Voortaan kun je je hond bij het brengen in de sluis plaatsen, waarna een medewerker je hond mee zal nemen naar de kennel. Ook bij het ophalen zal je hond in de sluis worden geplaatst waarna je hem zelf kan aanlijnen en meenemen.
 
Vanwege de opzet van het kattenverblijf is afstand houden ook daar lastig. Helaas kunnen klanten voor het kattenpension voorlopig niet mee naar binnen in het kattenverblijf, zoals eerst gebruikelijk was. Je kunt voortaan de reismand met kat in de receptie of in de sluis plaatsen, waarna een medewerker de kat meeneemt naar het verblijf.
 
Graag willen wij alle klanten vragen om even buiten te wachten als er al andere klanten aanwezig zijn in de receptie. Om voldoende afstand te kunnen waarborgen en de medewerkers en deelnemers niet van hun werkzaamheden af te houden, vragen wij alle klanten niet het erf of pension te betreden! Uiteraard geldt dit ook voor dagopvangklanten.